hej mina hjärtan!

Ännu en vecka har gått, tiden flyger verkligen o helgen har varit fantastisk som vanligt! Jag o Dave var på grillning i fredags tillsammans med fille pille. efteråt skulle vi åka o bada men de va så mkt folk i jacuzzin så vi åkte hem istället o chillade.
I lördags gick vi upp tidigt och åkte till starbucks för frukost innan vi åkte till gymmet o han gymmade o jag solade. Sen packade vi ihop lite grejer o åkte till san francisco och åt middag o gick på stå upp komiker show som var mkt roligt faktiskt, dave hade bokat ett superfint hotell till oss så vi stannade över natten också.
På söndagen åkte vi hem till mitt hus för bbq redan kl 12, vi badade, grillade, åt tårta för Bambi fyllde år och drack drinkar och ja, firade memorial weekend. Vi var helt slut och somnade kl 8 på kvällen, vaknade vid sju nästa morgon o dave fixade massa i huset och även min datorsladd så jag nu äntligen kan ha min dator igen, jag tittade på tre avsnitt av desperate housewives i soffan med honey.

Egentligen var de meningen att vi skulle åkt till stranden för de skulle dyka men vattnet var för ruff så vi åkte och spelade frisbeegolf, haha ja yrt spel men de va ganska kul, nio hål o de va ökenvarmt.. vi höll på o dö, eller iaf jag o paulina.. killarna sprang på o va värsta engagerade... haha.

Igårkväll tog vi de bara lugnt o tittade på film o sådär o gick upp vid sju idag med. Pratat med syrran som visat bilder från balen, så himla fin=)... Ska plugga mestadels av dagen idag, har prov imorgon.

Nu orkar jag inte mer.

ska försöka ladda in lite bilder snart här.

ha det bra alla..

pusskram saknar er.

hej alla kara!

Langesen jag skrev men har ingen dator for tillfallet sa sitter pa filles nu..

Forra helgen var jag forst pa fredagen pa bbq hos jess for hennes pojkvan conrad fyllde ar, tidigt pa lordagen akte jag med dave och hans kompisar mm for de skulle dyka i monterey beach sa vi var dar hela dagen pa stranden o dave grillade nyfangad fisk mm till oss och honey sprang runt o lekte i sanden som vanligt..! Pa kvallen gick vi ut o at lite middag o sen bara chillade. Pa sondagen gick o spelade tennis sen akte ja o fille o badade mm o pa kvallen grillade vi.
I mandags akte han till ohio med jobbet sa jag har varit hemma o pluggat lite mm samt varit med fille o tannat massa. vi ar sa bruna.. vadret ar helt underbart... typ 30 grader minst varje dag.
Imorgon ska jag hamta honom sen ska vi aka o shoppa till honom o sen vet jag inte vad som hander resten av helgen.

Jag har droppat min marketing o singing class for de sog o de gick inte bra alls i dem. Sa nu har jag datorklasser o psykologi som gar mkt bra.

Annars hander de inte sa mkt just nu, snart kommer nathalie o de ska bli underbart att se henne. sen ar det meningen att jag ska aka hem over sommaren men far se hur de blir.. har lite beslutsamhetsangest om hur jag ska gora. Kommer definitivt att stanna har iaf!

Nu ska jag vara lite social med fille har, vi ska spela canasta o dricka lite vin.

pusskram alla jag saknar er.

alsklings visit, massa drama o ny dodge!

Har fatt en ny skitfin bil, en dodge:) Dagarna rullar pa o just nu ar det fullt med drama har. bla blev det brak i mitt hus mest mellan mig o dottern vilket resulterade i att jag packade alla mina saker (o darmed insag att jag aldrig kan flytta till sverige igen.. hur skulle jag fa hem allt?) och skulle sticka... i sista stunden loste det sig o jag har nu sovit hos dave hela veckan.

Sa alskling var har och jag saknar henne sa mkt!
Vi festade i hollywood, gick ut med dave, mory mm mm har runtomkring, var i santa cruz o capitola pa stranden... grillade o myste med honey som forst hatade henne men sen var de bastisar:) vi hade sa underbart o jag ville aldrig att hon skulle aka.

nu ska jag dra!

hors snart puuuussss

LaLa-Land

Hej allihopa!
I onsdagskväll direkt efter psykologin åkte jag i razerfart för att hämta lille love som väntade på flygplatsen i SF! Hämtade upp henne och åkte sen till isaac för bbq där hon fick träffa dave, isaac o jessica och tog ett glas vin. Hon var trött efter resan + lite jetlag så vi åkte hem vid 12 och slocknade i min säng vid 1 tiden.. såklart vaknade hon tidigt dagen efter så vi käkade frukost ute på min uteplats, bagels o cream cheese.. nice.. sen åkte hon och honey och shoppade på mallet när jag åkte till skolan, haha honey HATADE henne i början men efter lite grillad kyckling blev de vänner så nu går det bra.

Jag åkte efter skolan till mallet o vi käkade på BJ's o sen åkte vi upp i bergen en lång runda o gick med Honey som var helt överlycklig! Sen åkte vi hem o jag packade och vi åkte sen till skolan för ja skulle ha solosång test... haha jag skrattade o skämdes som en hund för de gick kasst! men men italiensk opera är inte riktigt min grej...;)
Sen styrde vi kosan direkt mot LA! de gick hur bra som helst att köra.. Honey sov hela vägen o vi fick stanna på en mack för en nap för vi var så trötta! men imorse körde vi vidare o är nu på hotellet i santa monica o lyssnar på musik o dricker malibu cola medan vi gör oss iordning! Snart ska vi ner till piren o käka o sen tillbaka till hotellet o rasta vovvi o ta en drink innan vi drar till hollywood för att festa loss rejält! ska bli svinkul!

Nu orkar jag inte mer, matilda (och honey) hälsar till er alla,!